Gwarancja

Informacje ogólne

Gwarancja na oferowane przez nas produkty obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży który otrzymali Państwo dokonując zakupu. W razie stwierdzenia usterki należy postąpić zgodnie z procedurami określonymi poniżej.

Na karcie gwaracyjnej znajduje się informacja o jej długości.


Warunki realizacji gwarancji

Na rozpatrzenie reklamacji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli jednak reklamacja wymaga wysłania towaru do serwisu producenta lub sprowadzenia komponentów zamiennych do serwisu ten czas może ulec wydłużeniu. O przedłużeniu procesu reklamacji zostaną Państwo poinformowani mailowo bądź telefonicznie.

* więcej informacji na temat warunków gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu, oraz w regulaminie naszego sklepu.


Gwarancje zewnętrzne

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt posiada gwarancję producenta, wtedy opisana wyżej procedura nie ma zastosowania. Podmiotem realizującym wtedy reklamację jest serwis producencki. W takim przypadku adnotacja informująca o posiadanej gwarancji producenckiej jest umieszczona na karcie gwarancyjnej bądź na broszurze mówiącej o potrzebie rejestracji produktu na stronie internetowej producenta. Taką gwarancję zgłasza się w serwisie producenta mailowo lub telefonicznie.

W przypadku gwarancji door to door, koszt transportu w obie strony pokrywa producent. W przypadku gdy produkt posiada gwarancję producenta, sklep wentylacja24.pl może być jedynie pośrednikiem w procesie komunikacji między serwisem producenckim a klientem. W takich przypadkach gwarantem jest producent sprzętu.


Informacja na temat towarów wysyłanych do serwisów zewnętrznych:

  • Produkty które posiadają gwarancję producenta, powinny być reklamowane bezpośrednio w jego serwisie. W ten sposób można znacznie przyspieszyć czas oczekiwania na naprawę i wysyłkę reklamowanego produktu.
  • Aby zgłosić reklamację należy przygotować dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną.
  • Reklamowany produkt powinien być zabezpieczony na czas transportu.
  • Reklamowany produkt powinien być kompletny aby serwisanci mogli dokonać fachowej ekspertyzy.

 

WARUNKI GWARANCJI POSZCZEGÓLNYCH PRODUCENTÓW